måndag, juni 1

Slitage

I onsdags köpte jag nya skor. Typ svarta ballerina... Igår upptäckte jag att sulan, vid hälen redan var trasig, på båda fötterna alltså, så jag gjorde vad VEEEEEEM som helst skulle gjort.
Jag gick tillbaka med dom. Hade inte ens haft dem i en vecka.

Så jag berättade för expiditen om ovanstående problem;
JAG: Hej, jag vill reklamera ett par skor jag köpte i onsdags... De är redan trasig på hälen.
EXPIDITEN: Ja, men då måste du ju släpa fötterna.
JAG: Nej, det gör jag inte. Jag går normalt.
Och jag går inte mycket för jag jobbar på ett kontor, sittandes ner i åtta timmar...
EXPIDITEN: Ja men då är det därför...
JAG:
Ursäkta, förlåt, vad sa? Har jag slitit ut skorna för att jag sitter ner i åtta timmar?
EXPIDITEN: Ja...

Åhh fan. Det var nytt.

1 kommentar:

Linn sa...

hahahhahahahha. Loves dumma expediter.

At the mo, I´m one myself.