onsdag, februari 25

Where did the magic go?

"Budget: en metod för att bli pank metodiskt"

Ahh du härliga lönedag, med ett magisk nummer av 25.
Efterlängtad av sååååå många... Men inte av mig. Åhh nej. Emma-tvärtemot.

För likt en bytta av fluffig chokladglass på varubandet i icaaffären,
en stor härlig Moroso- soffa i MITT fantastiska vardagsrum,
japanskt te ur en vacker handtillverkad Kyusu teakanna VARJE morgon,
ett lika ont MÅSTE som dessa,
är att räkningarna måste betalas när man passerat det där jäkla nummer 25...
Yeah you heard me, it´s not sooo maaaaagic aaaaaaaaaanymooooore!!

Inte blir det bättre när CSN står och slickar runt brevinkastet för att betalningsavin lättare ska slinka ner... Det är nu som jag börjar betala för mina två års synder i Australien.
- She was dragged into sin by Australian sparkling red wine & moscato -

2 kommentarer:

Linn sa...

HAHAHAHAHAHAH.

Älskar't.

Jag gillar inte heller 25e. Räkningar, men ingen inkomst. Now, that's the stragety to true poorness.

we are the monkeys sa...

Ja shit du är ju helkörd.
Jag bjuder på kålsoppan när som helst.