måndag, januari 19

Det som göms i snö, kommer fasen också fram i tö.

Synd att säga att "allt" inte löser sig... Nu är ju inte "allt" värre än att jag har hittat örhänget igen, yay! Låg på "innegården" vid jobbet, trampa till & med på det- tur att det var en platt design på det... Eftersom det var en present så är det bra att det är återfunnet iaf. Inte särskilt kärleksfullt av mig annars...

I like it alot.



Dock lyser ju broschen med sin frånvaro fortfarande, ringde t.o.m polisens hittegodsavdelning men de hade inte fått in någon brosch. Han frågade om jag ville göra en anmälan, gör folk anmälan på borttappade broschar kontrade jag? Det gör folk... Jag gjorde ingen, jag är inte "folk".

Monkey total biter sönder kossans öra för tillfället. Svansen försvann inom en timme efter att vi kommit hem med den, så ärligt talat vet jag inte rikigt om vi kan kalla den en kossa längre... Men nåt är det.

Inga kommentarer: