torsdag, januari 22

När äter man blodpudding?

Linn: Åt blodpudding till lunch. Oklart varför.
Jag: hmm skomt
Linn: Varje gång tror jag att jag tycker det är asgott. Varje gång tycker jag det är asäckligt, undrar när jag lär mig?
Jag: Aldrig hört talas om nån som gjort det en torsdag.
Linn: Eh. får man bara äta viss mat på vissa dagar?
Jag: Ja torsdagar är ärtsoppans och pannkakans dag
Linn: i svennebananland ja... trodde vi var överens om att svennebanan är sååå last year. Menar nog last decade när jag tänker efter...

... Tror jag har mina roligaste dialoger/ konversationer med min vän, Linn.
Asgarv hör också givetvis till vanligheterna när hon är i närheten, dock har vi insett att tendenser av stalking framhäves i varandras närvaro. Men det tar vi med en klackspark...

Inga kommentarer: