onsdag, april 1

Kvalitativa timmar nattetid.

Då vi går mot ljusare tider har jag, sakta men säkert, insett att jag får sjukt mycket enklare för att kliva upp på morgonen- trots lågt antal timmar spenderat i bingen...
Detta har resulterar i att jag sitter uppe till 23- 24.00 och;

1) Tittar på smarta dokumentärer på tv.
2) Läser livsförändrande och inspirerande bloggar.
3) Bloggar själv om viktiga världsfrågor.

Kanske kan tyckas att 24.00 inte är så vidare sent, men JAG gillar att sova.
Alternativet till "gilla", är att jag BEHÖVER 9 timmars sömn annars blir jag visst "moody"...
Men "heja heja våren" trots att jag vaknar med svarta påsar under ögonen och vandrar genom en dimma i John Blunds varma famn ända fram till lunch... "Heja heja"...

1 kommentar:

Nadja sa...

http://www.blocket.se/vi/20147054.htm?ca=13_s