tisdag, april 14

The world is spinning to fucking fast..

... at the moment.



Jag gillar att nyttja tiden.
Som i tiden man har i livet och att våga leva det.
I flera år har jag jobbat lite här och där,
samtidigt som jag rest hit & dit, och bak & fram.
Otåligt och rastlöst kan tyckas. Sett mig omkring säger jag...
En gång tackade jag nej till ett heltidsjobb för att jag inte ville bli fast där jag, vart jag var. Så tuff är jag.

För drygt ett år sedan var jag långt borta, under en lång tid...
Jag såg mycket & upplevde ännu mer.
Nu, efter ett år på samma ställe, på samma jobb, på samma ica, undrar jag vart tiden tagit vägen...

Tiden springer liksom iväg och jag hinner fan inte med.



TIPS PÅ HUR MAN HINNER MED MOTTAGES VARMT...
FÖR ATT TALA I KLARTEXT SÅ EFTERLYSES DET!

Inga kommentarer: