torsdag, mars 5

He aint a dirty dog!!!!

Efter Monkey att döma, vi varit på en promenad där han blivit FÖR smutsig, springer han numera raka vägen in i duschen så fort vi kommit innanför dörren... Sen sitter han där och väntar tills vi duschat honom.
Is he the king, eller har han bara någon form av tvångsmässigt beteende när vädret ute är blask, slask och lera?
Detta är inget intränat beteende, utan helt på Monkey´s egna initiativ ska tilläggas.
Dock har jag ju konkat in honom till duschen, i en kanske väldigt obekväm position, för att inte smutsa ner mig själv givetvis, så att han nu insett att;

"WHAT THE HELL WOMAN, JAG GÅR SJÄLV!!!"

6 kommentarer:

Linn sa...

han har naturligtvis förstått att dirty guys get no girls.

och språkhoran i mig vill gärna att du ändrar till womAn. heh.

porr

we are the monkeys sa...

dirty dog´s DOESN`T get anything!

språkhoran kan förövrigt utlösa orgasmen- korrigering gjord.

snusk.

Sofia sa...

rediga hund.
såna här lanthundar som vi har de är lite mer skitiga av sig.
det är väl inget att göra åt kan jag tro... suck.

we are the monkeys sa...

Ähh, var bara en riktigt bitch när du kånkar in dom i duschen så lär det nog fungera på egensinniga taxar också... Fast dina kommer/ kommer komma kånka hem vilt ju. Det gör ju inte min...

we are the monkeys sa...

Man kan inte få allt så att säga.

Sofia sa...

Det är så sant. Jag för helt enkelt vara nöjd ändå. ;)