fredag, mars 6

Hon lever helt sjukt farligt!



Tillbringade nån dag eller två denna vecka i Stockholm. Där om någonstans lever man ju farligt...

Jag gick häromdagen runt i en mataffär, för att inhandla något så osexigt som en tub Friggs Echinacea. Tittar upp från hyllorna och ser två stycken Sercuritas vakter (febrilt?) letandes efter bomber bland chipslådorna...
Och ja, det var bomber de leta efter, jag hörde dom säga det...
Jag befann mig längst in i affären, men eftersom jag lever farligt, så var det bara för en knappt tiondels sekund jag undrade vad jag skulle gjort om de skrek "bomb"?
Det enda rätta var ju att fortsätta "skratta rädslan i ansiktet", så jag gick, ascoolt givetvis, FÖRBI chipsen, köpte min tub Echinacea... och gick hem...

2 kommentarer:

Linn sa...

Det går inte att ringa eller smsa dig. Om du undrar varför jag inte har hört av mig idag.

ge mig ett livstecken !

Sofia sa...

Låter farligt.
Men dock liiite spännande oxå!
Du är tuff du :)
Kram :)