måndag, mars 23

Förr var fräscht



Som den kärleksfulla matte jag är, köpte jag häromdagen, så sent som i fredags, ett godisben till min hund...
Idag upptäckte jag och var dessutom även nära att trampa på;
en brun klibbig korv...
My mind went: "Oh no, poor dog, his poor little tummy couldn´t handle the bone..."
Men jag upptäckte att det inte var bajs. För en kort sekund infann sig även en känsla av besvikelse...
Jag menar, hade det varit bajs hade jag bara kunnat plocka upp det.

Men bajs var inte fallet, utan det var det fina, tidigare HÅRDA, godisbenet som tok-ändrat sin form...
Jovisst, så nu är det mer;
"poor little
matte och husse som kommer behöva stirra på en bajskorvslookalike i ett obestämt antal dagar..."
Sexigt värre!

1 kommentar:

Linn sa...

vill gärna att du funderar en gång extra på hur gärna du vill ha en puss av din käre monkey-boy.
E to the U to the W!